خرید دستگاه پرکن شربت

خرید دستگاه پرکن شربت

خرید دستگاه پرکن شربت از “آرازتک” که یکی از انواع دستگاه پرکن مایعات به حساب می‌آید، یکی از ابزارهای حیاتی در خطوط تولید مواد غذایی و داروهای مایع است. این دستگاه ها با استفاده از فناوری پیشرفته، قابلیت پر کردن انواع مایعات مختلف را در ظروف ویژه بدون نیاز به تماس دست فراهم می کنند. این ویژگی بهره وری و کارایی بالایی را در محیط های صنعتی فراهم می کند. به عنوان مثال، دستگاه های پرکن آب میوه و شربت، برای پر کردن این نوع مایعات در بسته بندی های مختلف استفاده می شوند. این دستگاه ها علاوه بر افزایش سرعت تولید، دقت بالایی را در پرکردن مایعات فراهم می کنند و به عنوان یکی از ابزارهای بی نقص در خطوط تولید محصولات مایع محسوب می شوند.

کاربردهای دستگاه پرکن شربت و آبمیوه

دستگاه های پرکن شربت و آبمیوه می توان در صنایع غذایی مختلف از جمله صنایع کشاورزی، صنایع تبدیلی، کارخانجات نوشابه سازی، لابراتوارهای داروسازی، صنایع آرایشی و بهداشتی و کارخانجات تولید کننده مواد غذایی نیمه مایع (مثل رُب، سس و ژله) استفاده کرد. به این نکته ظریف توجه داشته باشید که اگر به کار تولید و بسته بندی مایعات فصلی مثل آبلیمو و آبغوره مشغول هستید، می‌توانید در سایر فصول و با رعایت الزامات بهداشتی و در نظر گرفتن گرید مشابه مواد غذایی، از آن دستگاه‌ها برای بسته بندی و پر کردن مایعات خوراکی دیگر نیز استفاده کنید.

انواع دستگاه های پرکن شربت و آبمیوه

بسته بندی شربت و آبمیوه یکی از مراحل مهم در عرضه این محصولات به بازار است. برای این منظور، ماشین آلات مختلفی وجود دارد که به صورت خودکار و سریع این محصولات را بسته بندی می کنند. برخی از انواع ماشین آلات بسته بندی شربت و آبمیوه عبارتند از: ماشین آلات بسته بندی تتراپک، ماشین آلات بسته بندی پت، ماشین آلات بسته بندی بسته های پوشش دار، ماشین آلات بسته بندی ساشه، و ماشین آلات بسته بندی کیسه ای. این ماشین آلات با استفاده از فناوری های پیشرفته، قابلیت بسته بندی دقیق و سریعی را برای شربت و آبمیوه ها فراهم می کنند. علاوه بر این، این دستگاه ها به صورت اتوماتیک و با کمترین نیاز به دخالت انسانی عمل می کنند که زمان و هزینه را کاهش می دهد و کارایی و کیفیت بسته بندی را افزایش می دهد.

1)      دستگاه پرکن شربت و آبمیوه ثقلی

دستگاه‌های تکنولوژیکی که برای انتقال مایعات رقیق استفاده می‌شوند، معمولاً به خاطر ویسکوزیته پایین و روان بودن آنها، برای انتقال مایعات به ظروف مناسب هستند. عملکرد این دستگاه‌ها در این است که ظروف مورد نظر به وسیله نوار نقاله زیر خروجی نازل قرار می‌گیرند و با باز شدن شیر نازل، مایع بر اساس نیروی گرانش خود به داخل ظروف جریان می‌یابد. این دستگاه‌ها در صنایع تولید آبمیوه، نوشابه، شیر و آب آشامیدنی به طور گسترده‌ای استفاده می‌شوند.

2)      دستگاه پرکن شربت و آبمیوه اورفلو (Over Flow)

دستگاه پرکن اورفلو یک گزینه مقرون به صرفه برای پر کردن مایعات رقیق و غلیظ و مواد دارای قطعات جامد است. این دستگاه با استفاده از نازل های خاص، محصول را به داخل بطری می ریزد و به خروج هوا و مایع اضافه داخل بطری کمک می کند. با این دستگاه، تمامی بطری ها به یک اندازه پر می شوند و به صورت اتوماتیک برای هر حجم بطری مناسب است.

3)      دستگاه پرکن شربت و آبمیوه پیستونی

دستگاه تزریق مایعات یک ابزار کاربردی است که برای مایعات رقیق و غلیظ استفاده می‌شود، به ویژه مایعاتی که دارای ویسکوزیته بالا و ذرات جامد هستند. عملکرد این دستگاه بسیار ساده است؛ پیستون در داخل سیلندر به عقب کشیده شده و سپس سیلندر با محصول پر می‌شود. سپس با حرکت رو به جلو، محصول به دقت و کنترل شده به داخل ظرف تزریق می‌شود. این دستگاه برای پر کردن مواد غلیظ‌تر مانند عسل، سس، انواع شربت و روغن نیز بسیار مناسب است، به علاوه می‌توان از آن برای پر کردن مایعات رقیق مانند آبمیوه و شربت نیز استفاده کرد.

سخن پایانی

در صورتی که قصد داشته باشید یک کسب و کار خانگی، نیمه صنعتی یا حتی صنعتی در زمینه بسته بندی و پر کردن شربت و آبمیوه راه اندازی کنید، توصیه می‌شود که همراه با طرح توجیهی و داده‌های اولیه و چشم‌انداز آینده کسب و کار خود، از مشاوره شرکت آرازتک می توانید استفاده نمایید. برای خرید دستگاه پرکن شربت می توانید از شرکت آرازتک وارد کننده ماشین آلات و تجهیزات صنایع غذایی و بسته بندی اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با آرازتک پیام در واتساپ