معرفی دستگاه ساشه سرامیکی یا اسنپ پک

دستگاه های ساشه سرامیکی

حتما بسته بندی های جدیدی را که میتوان آنها را با یک دست باز کرد را دیده اید بسته بندی های شکیل و کاربردی که بسیار جذاب هستند و این روزها پرطرفدار شده اند به این نوع بسته بندی های ساشه سرامیکی یا اسنپ پک گفته می شود در فارسی به دلیل اینکه شبیه سرامیک هستند و در انگلیسی به دلیل اینکه خیلی سریع میشکنند و استفاده آن برای مصرف کننده خیلی راحت می باشد به آنها اسنپ پک نیز گفته می شود.

اگر شما هم به فکر بسته بندی محصولات تک نفره به این شکل هسنید و البته اگر به فکر تغییر در نوع بسته بندی خود هستید این یک انتخاب درست میتونه باشه چرا؟ چون نیاز مشتری ها تغییر هر روز عوض میشه و شما باید بتونید بر اساس نیاز مشتری خودتون رو آپدیت یا به روز نگه دارید.

چند نوع دستگاه برای بسته بندی به شکل ساشه سرامیکی وجود داره که شرکت آرازتک واردکننده اصلی آنها در ایران هست

اولین دستگاه به صورت خط تولید حرفه ای با ظرفیت بسیار بالاست که نیاز به بودجه و ظرفبت تولید بالا می باشد در صورتی این خط به شما پیشنهاد می شود که بازار فروش خیلی بالا داشته باشید و از قبل در بازار حضور فعال داشته باشید و این نوع بسته بندی را به عنوان یک لاین جدید معرفی کنید که بلافاصله شروع سودآوری کنید در غیر اینصورت نیاز به تحقیقات زیادی دارید تا بدانید که این خط برای شما سودآور است یا نه.

 

دومین دستگاه یک خط متوسط می باشد که هم فضای کمتری را اشغال می کند هم از نظر بودجه ای دستگاه متوسطی می باشد و در عین حال بسیار پرکابرد است

 

سومین دستگاه یک دستگاه با همان کاربرد دستگاه های نوع یک و دو می باشد که ظرفیت پایینی دارد اما از نظر بودجه بسیار به صرفه می باشد در عین حال راه اندازی آن آسان است

 

برای سفارش هر کدام از این دستگاه و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای مشاهده انواع دستگاه ساشه شرکت آرازتک ایجا کلیک کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با آرازتک پیام در واتساپ